Καλωσορίσατε στην Airbnb επιχείρησή σας!
Ο θαυμαστός νέος κόσμος του Airbnb σας προσκαλεί και σας προκαλεί ταυτόχρονα να περιηγηθείτε σε αυτόν με ασφάλεια και επιτυχία! Το να δημιουργήσεις έναν φιλόξενο και λειτουργικό χώρο είναι το ένα κομμάτι της ιστορίας. Το άλλο είναι να το κάνεις να δουλεύει και να αποδίδει!
Ας δούμε μαζί 10 + 1 τρόπους για να οργανώσετε σωστά την Airbnb επιχείρησή σας και να αυξήσετε τις κρατήσεις και τα έσοδά σας, αξιοποιώντας αυτόν τον υπέροχο νέο τρόπο φιλοξενίας.
1. Φωτογραφίες υψηλής ποιότητας: Προσθέστε φωτογραφίες που αναδεικνύουν τον χώρο και τις παροχές του. Μια καλή παρουσίαση του ακινήτου σας θα ελκύσει περισσότερους ενδιαφερόμενους, θα αναδείξει τα σημεία που κάνουν το ακίνητο να ξεχωρίζει, θα πληροφορήσει σωστά και θα δημιουργήσει μία μικρή ανυπομονησία στους επισκέπτες σας να βρεθούν στο χώρο σας.
2. Απαντήστε άμεσα: Είναι σημαντικό να απαντάτε γρήγορα στα μηνύματα και τις κρατήσεις των πελατών. Αυτό δημιουργεί εμπιστοσύνη και αυξάνει τις πιθανότητες για επιτυχείς κρατήσεις. Είναι επίσης, ένα από τα σημεία αξιολόγησης κατά την δημιουργία κριτικών για τον οικοδεσπότη, δηλαδή για σας!
3. Προσφέρετε εξτρά παροχές: Προσθέστε μικρές λεπτομέρειες που θα κάνουν τη διαμονή των πελατών σας αξέχαστη. Μπορείτε να προσφέρετε πρωινό, είδη τουαλέτας, δωρεάν Wi-Fi ή ακόμη και ένα μπουκάλι κρασί καλωσορίσματος, αυτό θα το αποφασίσετε εσείς ανάλογα με τον τύπο του καταλύματός σας και των επισκεπτών σας.
4. Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας: Πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, επικοινωνήστε με τους πελάτες σας. Ρωτήστε τους αν έχουν ερωτήσεις ή ανάγκες και προσφέρετε τη βοήθειά σας. Χωρίς να γίνετε φορτικοί ή ενοχλητικοί, είναι χρήσιμο να θυμίζετε στους φιλοξενούμενούς σας ότι υπάρχει κάποιος διαθέσιμος να λύσει κάθε πρόβλημα κατά τη διαμονή τους.
5. Προσαρμοστείτε στις ανάγκες των πελατών: Προσπαθήστε να προσφέρετε εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Ανταποκριθείτε στις ιδιαίτερες ανάγκες τους και προσφέρετε τους μια μοναδική εμπειρία. Για παράδειγμα, αν κάποιος επισκέπτης σας σας ζητήσει μόνο βαμβακερά σεντόνια ή ένα παιδικό κρεβατάκι φροντίστε να υπάρχουν στο χώρο σας τέτοια όταν θα φιλοξενηθεί εκεί.
6. Αξιολογήσεις και σχόλια: Ζητήστε από τους πελάτες σας να αξιολογήσουν και να σχολιάσουν τη διαμονή τους. Οι θετικές αξιολογήσεις είναι ένας καλός τρόπος να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των μελλοντικών πελατών. Εξοπλίστε το χώρο με μία πινακίδα tap to review για να συλλέγετε τις εντυπώσεις τους άμεσα και να αυξάνετε τις κριτικές σας στο google ή στις πλατφόρμες κράτησης.
7. Υπολογίστε σωστά τις τιμές: Αναλύστε την αγορά και τους ανταγωνιστές σας για να υπολογίσετε σωστά τις τιμές των καταλυμάτων σας. Μην ξεχνάτε να λαμβάνετε υπόψη τον τύπο του ακινήτου, την τοποθεσία και τις παροχές που προσφέρετε. Χρησιμοποιείστε ειδικά εργαλεία λογισμικού τα οποία υπάρχουν στην αγορά για να υπολογίσετε, να συγκρίνετε και να βρείτε τη σωστή τιμή για το ακίνητό σας.
8. Προωθήστε το ακίνητό σας: Χρησιμοποιήστε τα social media και τις διάφορες πλατφόρμες που προσφέρει η Airbnb για να προωθήσετε το ακίνητό σας. Μοιραστείτε φωτογραφίες, πληροφορίες και εμπειρίες για να τραβήξετε το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών. Καταχωρίστε το κατάλυμα σε όσο περισσότερες πλατφόρμες κράτησης μπορείτε και, αν χρειαστεί, προωθήστε την καταχώρησή σας στην αρχή ώστε να εμφανίζεται ψηλά στις αναζητήσεις.
9. Συνεργαστείτε με τους γείτονές σας: Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε καλές σχέσεις με τους γείτονές σας. Προσπαθήστε να είστε ευγενικοί και μα σέβεστε και να τηρείτε τους κανόνες της πολυκατοικίας σας ή γειτονιάς σας. Είναι πολύ σημαντικό να μπορείτε να έχετε ένα δεύτερο “μάτι” στο ακίνητό σας από τον γείτονά σας, ιδιαίτερα αν βρίσκεστε μακριά από αυτό.
10. Εκπαιδευτείτε συνεχώς: Η Airbnb προσφέρει πολλά εκπαιδευτικά υλικά και πόρους για τους οικοδεσπότες. Εκμεταλλευτείτε αυτές τις πηγές για να μάθετε νέες τεχνικές και στρατηγικές για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας με όποιον τρόπο μπορείτε. Να θεωρείτε πάντοτε ότι υπάρχει κάτι νέο να μάθετε και ότι πρέπει να εξελίσσεστε στον δύσκολο χώρο της φιλοξενίας.
11. Φροντίστε για τη σήμανση του χώρου σας και αποκτήστε εργαλεία που θα βοηθήσουν τους επισκέπτες σας να περάσουν ποιοτικό χρόνο τόσο στο σπίτι σας, όσο και στην περιοχή σας. Γνωστοποιήστε τους κανόνες και τις παροχές του ακινήτου με όμορφες ξύλινες πινακίδες, διακοσμήστε με κορνίζες με πληροφορίες και προμηθευτείτε ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο βιβλίο καλωσορίσματος το οποίο θα παραλάβουν οι πελάτες σας μετά την κράτησή τους ή θα το βρουν στο χώρο σας.